Service Training

‘Klanten zijn niet trouw aan mijn formule.’

Uw verkopers weten waarover zij het hebben in hun verkoopgesprekken. Ze weten over het algemeen de juiste vragen te stellen. Het ontbreekt de klanten ogenschijnlijk aan niets. Klanten blijken in de praktijk echter niet trouw aan uw organisatie. Wat mist uw klant dan? Waarschijnlijk een gevoel. Een beleving. Tijd om terug te gaan naar de basis. Tijd om te gaan naar gastheerschap. Tijd om terug te gaan naar service verlenen. Echte service.

Benieuwd wat Retail Result voor uw organisatie kan betekenen? Neem direct contact met ons op!

Neem direct contact met ons op

Onderzoek
Retail Result heeft recent bij 500 consumenten onderzocht welke service elementen belangrijk zijn. Ieder element heeft een procentuele score. Deze score is berekend op het meest wenselijke niveau.

  • Meedenken 46%
  • Oplossingen 57%
  • Alternatieven 43%
  • Beschikbaarheid 28%
  • Respect/beleefd 59%

Ieder bovengenoemd element is een korte module, die één of twee uur duurt. Omdat service met name een beleving is, zal beleving in deze training een centrale rol innemen. Op ludieke wijze worden deelnemers ‘gek gemaakt’. Hierin worden service elementen op een praktische manier gekoppeld aan verkoopkansen. Service legt als module de basis voor deze training.

Uw resultaten:

  • Klanten worden ambassadeurs van uw formule
  • Mond-tot-mondreclame komt beter uit de verf
  • Hogere omzet en hogere conversie
  • Trotsere medewerkers
  • Minder ziekteverzuim

Benieuwd wat Retail Result voor uw organisatie kan betekenen? Voor een afspraak of meer informatie neemt u contact met ons op.

0031 (0)36 522 10 16 info@retailresult.nl