Training

Met trainingen en workshops werken medewerkers actief aan de verbetering van factoren die aandacht nodig hebben. De feedback van experts buiten het bedrijf geeft een positieve impuls aan hun handelswijze. Retail Result traint iedereen die te maken heeft met klanten. Van het management tot de medewerker op de winkelvloer.

Benieuwd wat de trainingen van Retail Result voor uw organisatie kunnen betekenen?

Neem direct contact met ons op

Trainingen en workshops: ontwikkeling van kennis en vaardigheden

U wilt dat uw medewerkers zich continu ontwikkelen en dat hun gedrag en competenties leiden tot een hogere kwaliteit van dienstverlening. Natuurlijk wenst u ook betere cijfers en meer tevreden klanten. Voortdurend leren en ontwikkelen geeft uw medewerkers de gelegenheid om nieuw gedrag aan te leren en voorkomt dat zij vervallen in vroegere, ongewenste patronen.

Met trainingen en workshops werken medewerkers actief aan de verbetering van factoren die aandacht nodig hebben. De feedback van experts buiten het bedrijf geeft een positieve impuls aan hun handelswijze. Retail Result traint iedereen die te maken heeft met klanten. Van het management tot de medewerker op de winkelvloer. Welke vorm het beste past, is afhankelijk van het onderwerp.

Groepstraining
De groepstrainingen van Retail Result zijn een combinatie van theorie en praktijk. Deze richten zich in de basis op het aanleren en ontwikkelen van nieuwe kennis en vaardigheden.

Workshops
De workshops van Retail Result vinden plaats in een korter tijdbestek. Deze hebben dezelfde focus, maar worden ingezet op punten waar de kerncompetenties al duidelijk zijn.

Retail Result werkt met een vaste groep trainers en coaches met diverse competentie levels. Voor ieder thema is er een gekwalificeerde trainer; passend bij uw onderneming en personeel. Binnen onze trainingen en workshops werken wij met uiteenlopende formats. Dit zijn veelgevraagde onderwerpen welke met kleine aanpassingen geschikt zijn voor vrijwel iedere organisatie. Bijvoorbeeld: Verkoopvaardigheden, Service & Klachten en Situationeel Leidinggeven.

Daarnaast leveren wij trainingsprogramma’s op maat, met precies die onderdelen die belangrijk zijn voor uw organisatie.

Naast face to face trainingen, zetten wij e-learning in voor het vergaren, toetsen en borgen van parate kennis. De trainingen van Retail Result geven altijd resultaat; welk thema en welke methode u ook selecteert!

Basis Verkopen

Verkopen is een vak. En nog een geweldig leuk vak ook. Het samenbrengen van koopwens en commercieel aanbod daarop vereist een solide basis. En terecht. De omzet die hieruit voortkomt, is ook de basis van uw bestaansrecht!

Meer info

Klantbeleving

Service verlenen is er als verkoper voor zorgen dat de beleving die een klant ervaart bij zijn bezoek, minstens gelijk is aan de verwachting waarmee hij naar de winkel kwam. Het zou mooier zijn als de beleving de verwachting overtreft.

Meer info

Bijverkoop

‘Het hoofdproduct is verkocht, dus op naar de volgende klant.’ Zo denken meer van uw verkopers dan u lief is. Laten we ook hier eens kijken waarom bijverkoop wél werkt.

Meer info

Service Training

Klanten blijken in de praktijk niet trouw aan uw organisatie. Wat mist uw klant dan? Waarschijnlijk een gevoel. Een beleving. Tijd om terug te gaan naar de basis. Tijd om te gaan naar gastheerschap. Tijd om terug te gaan naar service verlenen.

Meer info

Afsluittechnieken

Uw verkopers willen wel, maar ze doen het niet: vragen om de order. Gevolg is dat meer klanten het goede advies van uw medewerkers in een andere winkel gaan verzilveren. Tijd voor goed werkende afsluittechnieken!

Meer info

Coaching Leidinggevende

Kunnen uw leidinggevenden sturen? Of is dit afhankelijk van de boot of wind waarin zij varen? Retail Result is overtuigd dat menig leidinggevende niet, onvoldoende of slecht kan sturen. Het resultaat is dus nooit optimaal

Meer info

Overig

Retail Result is dé trainingsorganisatie die zich specifiek richt op retail, hospitality en sales & marketing. Wij consulteren medewerkers op ieder denkbaar niveau; van verkoop tot directie.

Meer info

Benieuwd wat de trainingen van Retail Result voor uw organisatie kunnen betekenen? Voor een afspraak of meer informatie neemt u contact met ons op.

0031 (0)36 522 10 16 info@retailresult.nl