Mystery Shopping

Mystery Shopping is een onderzoekstechniek van Retail Result om gedrag van medewerkers in kaart te brengen. Het is mogelijk om op verschillende onderdelen in te zetten. Klantvriendelijkheid, proactieve benadering van klanten, deskundigheid, verkoopvaardigheid of de naleving van voorschriften, regels en procedures. Ook wordt onder de loep genomen of de vestiging zelf representatief is qua netheid, hygiëne, plaatsing van Point of Sale materiaal, communicatie van prijzen en aanbiedingen.

Wilt u ook het gedrag van uw medewerkers inzichtelijk maken? Neem direct contact met ons op.

Neem direct contact met ons op

Mystery Shopping: laat werkelijk zien hoe het in winkels is!

Mystery Shopping is een onderzoekstechniek van Retail Result om gedrag van medewerkers gedurende hun normale werkzaamheden in kaart te brengen. Het is mogelijk om op verschillende onderdelen van het vak in te zetten.

Klantvriendelijkheid, proactieve benadering van klanten, deskundigheid, verkoopvaardigheid of de naleving van voorschriften, regels en procedures. Ook wordt onder de loep genomen of de vestiging zelf nog wel representatief is qua netheid, hygiëne, plaatsing van Point of Sale materiaal, communicatie van prijzen en aanbiedingen.

Iedere toetsing is opgebouwd uit hoofdgebieden: Algemeen Beeld, Begroeting & Contact en Verkoopvaardigheid. Om deze objectief te meten, heeft Retail Result de ABCD-methodiek ontwikkeld. Het unieke hiervan is dat elk hoofdgebied is opgesplitst in specifieke items. Deze zijn geobjectiveerd door de items per niveau te omschrijven. Deze methode garandeert een verhoogde objectiviteit en maakt onderling vergelijken van medewerkers, locaties, onderzoeken en harde toetsingsaspecten mogelijk.

Breng ook het gedrag van uw medewerkers in kaart.
Voor een afspraak of meer informatie neemt u contact met ons op.

0031 (0)36 522 10 16 info@retailresult.nl

De Gouden Klant

De Gouden Klant wordt gebruikt als een motivatieprogramma voor medewerkers, met een incentive voor het hoogste bonbedrag.

Meer info

The Hunt

The Hunt is een formulebrede campagne, gericht op vergroting van klantgerichte, commerciële activiteiten van winkelmedewerkers. Zij krijgen de missie om de Mystery Man te ontmaskeren.

Meer info

Diefstalpreventie

Overval en Diefstalpreventie is geschikt voor ondernemers die hun personeel attent willen maken op het feit dat zij zelf veel kunnen doen om het potentiële criminelen moeilijk te maken.

Meer info

QR Polling

Customer QR Polling is een tool van Retail Result waarmee we uiterst gericht en op een specifiek moment in het proces, aan iedere klant enkele kernvragen kunnen stellen.

Meer info

Alcohol en Tabakswet 2014

Vanaf 1 januari 2014 geldt een nieuwe leeftijdsgrens voor de verkoop van alcohol en tabak. Retail Result zet Mystery Shoppers in om de naleving van de regels in uw winkels in kaart te brengen.

Meer info