Feedback & Borging

Feedback Result is hét online platform dat met een webapplicatie, communicatie in bedrijfsprocessen optimaliseert. Het geheim van succesvolle teams en organisaties is samenwerking. Samenwerking valt of staat met het vermogen van mensen om open met elkaar te communiceren. Dit helpt u succesvoller te handelen.

Benieuwd wat Feedback Result voor uw organisatie kan betekenen? Neem direct contact met ons op.

Neem direct contact met ons op

Feedback Result: Effectief communiceren!

Feedback Result is hét online platform dat met een adaptieve webapplicatie communicatie in bedrijfsprocessen optimaliseert. Het geheim van succesvolle teams en organisaties is samenwerking. Samenwerking valt of staat met het vermogen van mensen om open met elkaar te communiceren op inhoud, kennis en gedrag. Open communicatie helpt u succesvoller te handelen; zonder openheid geen progressie. Of het nu gaat om uw rol in het grote geheel, het functioneren binnen het team, de dagelijkse invulling van uw werkzaamheden of de kennis die u vergaart terwijl u werkt.

Functionaliteiten

Feedback Result biedt als adaptieve webapplicatie diverse functionaliteiten welke de communicatie binnen uw bedrijfsprocessen optimaliseren. Feedback Result werkt altijd. Het maakt niet uit of u werkt met een smartphone, tablet of laptop. Internettoegang is de enige vereiste.

*Feedback Result is powered by YibYib

Persoonlijke Feedback 

Medewerkers kunnen direct starten met het geven van feedback. Deze Persoonlijke Feedback is alleen zichtbaar voor de verzender en ontvanger.

Groepsfeedback

Medewerkers kunnen feedback delen binnen het team. Deze feedback is voor ieder teamlid zichtbaar. De functionaliteit Groepsfeedback wordt gebruikt om ideeën voor verbeteringen te genereren.

Feedback Vragen

Medewerkers kunnen elkaar feedback vragen via Feedback Result. Ook personen buiten het team of de organisatie kunnen dit doen. Met een bericht op maat bepaalt de vrager waarop die feedback wil ontvangen.

Feedback Flows

Feedbackboodschappen zijn voorzien van opvolgacties. Hierdoor wordt het geven en ontvangen van feedback gestimuleerd om het gesprek écht met elkaar aan te gaan.

Inzichten 

Alle verzamelde feedback wordt getrechterd naar overzichtelijke rapportages die inzicht bieden in voortgang en resultaat. Er wordt gerapporteerd op persoonlijk, team en organisatieniveau.

Vragenlijsten 

Met vragenlijsten kan de huidige status van de medewerkers, de teams en organisaties worden bepaald. Er zijn meerdere thema’s en sjablonen beschikbaar. Ook vragenlijsten op maat zijn mogelijk.

Doelen en reflectie 

Iedere medewerker kan bouwen aan een eigen portfolio met persoonlijke doelstellingen, aanpak en reflectie. De wijze waarop het portfolio wordt vormgegeven, is geheel op maat in te richten.

Teamafspraken 

Teams kunnen afspraken vastleggen en toewijzen aan afzonderlijke teamleden of het gehele team. Deze afspraken worden voorzien van een ‘percentage gereed’ zodat de teamleden altijd op de hoogte zijn van de status.

Benieuwd wat Retail Result voor uw organisatie kan betekenen? Voor een afspraak of meer informatie neemt u contact met ons op.

0031 (0)36 522 10 16 info@retailresult.nl